sobota, 29 grudnia 2012

Dzisiejszy ślub

Nie chcę kopiować bloga Izy, a innych zdjęć nie zlazłam, ale dodam pare tutaj, żebyście napisały co sądzicie  o Pannie Młodej i gościach weselnych.


Panna Młoda wyglądała nawet ładnie, ale welon nie pasuje do sukni, przyznam, że spodziewałam się czegoś lepszego.


powyżej to co lubię czyli klasyka, ładne nakrycie głowy i jeszcze ładniejszy płaszczyk


jestem pod wrażeniem Clarie, jest bardzo ładna i ładnie się ubiera, nie każdemu podobała się sukienka z zaręczyn ale ja uważam, że do Niej idealnie pasowała. Za to pierwszy raz od dawna podoba mi się stylizacja Stephanie, no może nie do końca, ten Jej nie od łączny szal mnie dobija.


Alexandra wyglądała bardzo ładnie, choć nie przekonuje mnie nakrycie głowy stylizowane na late 30.
wartość null

Tessy i Maria Teresa ubrały się w podobnej kolorystyce, obie moim zdaniem wyglądały ładnie.

A Wy co sądzicie ? Kto podobał się Wam najbardziej ?

więcej informacji i zdjęć tutaj

Mam nadzieję, że nie pomyślcie, że wymuszam komentarze po prosu jestem ciekawa co sądzicie. 

Jutro publikuję notkę o Sissi. Będzie trochę więcej o Jej życiu m.in. o oczach :)

Co do pisania o wszystkich księżnych zastanowię się nad tym

Może napiszcie o kim chcecie żebym pisała ? Tak będzie mi łatwiej.

Wiem już, że prosiłyście o Charlene, Letizię i Marie.

16 komentarzy:

  1. Panna Młoda mi się nie podoba, moim zdaniem najładniej Kathleen, uważam tak jak ty niezawodna klasyka i oczywiście Clarie.

    OdpowiedzUsuń
  2. pisz tesz o kate i viktori i o innych ,ty piszesz calkiem inaczej od innych ,masz całkiem inny styl od innych ,i jak napiszesz o kate to to bedzie co innego ,z innej perspektywy ,,blogi tamte sa podobne ,ty masz w pisaniu inny styl ,i pomysł na stle królewskie zeby o nich pisac swietne ,pisz o wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  3. pisz o tym co ciebie interesuje ,bo wtedy tez innych zainteresuje ,,to co naopisałas o sissi było swietne ,na zadnym blogu tyle nie mozna było sie dowiedfziec ,co tu ,sama lubie czytac ksiazki ,ale czytajac dowiedziałam sie paru innym spraw i to jest swietne ,,pisz o rodzinach królewskich ,ciekawe informacje ,,kto jest kto i kto jest z jakiej rodziny ,moze o ich rodach ,,moze o koronach i tiarach ,

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do Letizii dołożyłabym jeszcze Mette-Merit i Maximę, fajnie by było coś o nich przeczytać, informacji o szwedzkiej, brytyjskiej i duńskiej rodzinie na polskich blogach jest dużo więc moim zdaniem nie ma co się powtarzać, no chyba że będzie to coś o czym nikt jeszcze nie napisał.Zresztą nie ma co się ograniczać i deklarować że o tych piszesz a o tych nie, pisz to co Ci leży najbardziej i to o co proszą czytelnicy.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisz o księżnej Mette-Marit, bo trzeba przyznać, że ma dość "ciekawą" przeszłość :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o kate i victori masa blogów po co kolejny teraz tak mówicie a potem będą kłótnie że patrycja kopjuje marte a ta ja 2

    OdpowiedzUsuń
  7. pisz o letizi i charlene wtedy będzemy mieć blogi o wsztyskich tak będzie najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. marla / aga to znów ty 16 lat lubisz sisi na blogu o charlene o tym pisałaś ile ty masz tych blogów laczego nie zdradziłąś swojego imienia bo to znwó ty kłamczucho weź skończ bo i tak skasujesz ten blog i założysz nowy i nowa maskarada ?? przyzja się aga marla to ty powiedz prawdę nie oszukuj nas chcemy ją znać :) powidz po tym stylu widac że to ty :) nie oszukuj nas powiedz rawdę :d!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże Amerykę odkryłaś, przecież wiemy, że to ona !!!

      I jak widzisz nikomu to nie przeszkadza

      Usuń
    2. NIECH SIĘ PRZYZNA NIECH NAS ZNWÓW NIE OSZUKUJE TO TAKIE DZIECINE ODKRYJEMY JĄ ONA UCIEKAW WYDORŚLEJ POWIEDZ ORAWDĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  9. owiedz nam prawde czy to ty ! :D pozanjemy to po stylu zrobiłaś postęp widac że lubisz charlene tak jak Marlene podająca się za Age ale to nie ważne powiedz prawdę chcemy ją znać :) zrobiłaś postęp blog śiwetny czy to ty ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. POWIEDZ PRAWDĘ WIEMY ŻE TO TY! :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W nowym poście napisała :)

      Usuń
    2. a co to kogo interesuje???wazne ze ciekawie pisze i jako jedyna ma na tym blogu cos innego i duzo do czytania ,,,ten blog jest inny ,,nawet jesli pisze o kate i viktorii to inaczej ,z innej strony ,,,zreszta czym wiecej blogów tym lepiej

      Usuń
    3. W nowym poście napisała

      "Tak, jestem Marlena xD

      Jeżeli chcecie żebym zawiesiła bloga to napiszcie."

      ALE MY NIE CHCEMY !!!

      prawda ?

      Usuń
  11. dziewczyno jak masz chec pisac to pisz a nie innych sie pytasz ,,,blog musi ci prwiac spora przyjemnosc ,a nam go czytanie ,na razie jest naprawde dobry ,ten tekst o sissi jest swietny ,i tak dalej pisz a bedzie dobrze ,

    OdpowiedzUsuń