czwartek, 17 stycznia 2013

Dziś...


Dziś Księżniczka Beatrice i księżniczka Eugenie są w Berlinie. Księżniczka Jorku odwiedziły m.in. brytyjską szkołę w Berlinie


Eugenie wybrała jasny płaszczyk, a co za tym idzie prostotę i elegancję. Zdecydowanie przyćmiła ją Beatrice w sukience od Jonathana Saundersa, nie wiem czy pozytywnie.


Czyja stylizacja podoba się Wam bardziej, Beatrice czy Eugenii ?


Księżna Letizia udzieliła audiencji Co do stroju, zaskoczenia nie ma ciemne spodnie i żakiecik Chanel, z klasą aczkolwiek moim skromnym zdaniem bez wyrazu.


Nie wiem czy twarz Letizi jest po prostu zaczerwieniona czy to wina makijażu. Mi się wydaje, że druga możliwość jest trafna.

***


Na okładce Paris Match ukazało się zdjęcie księżnej Matyldy i ku mojemu zadowoleniu moje ulubione.

***


Co do księżnej Matyldy, dziś rano księżna odwiedziła drukarnię znaczków w Mechelen, gdzie miała okazje zobaczyć jak idą prace nad znaczkami z okazji Jej 40 urodzin, a także oficjalnie ukazała swój pierwszy znaczek na Jej cześć.


Dziesięć znaczków kosztuje 6,70 €.



Do "anonima" który prosił o mojego e-maila odpisałam :)

3 komentarze:

  1. fajna notka ,taka inna i dlatego ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  2. BEATRICE WYPIĘKNIAŁA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ma troche za duze oczy :p strasznie okragle...

      Usuń