niedziela, 13 stycznia 2013

Film na niedzielę...


To zdjęcie już Wam pokazywałam ale dopiero teraz zauważyłam, że Charlotte chyba ścięła włosy, jak myślicie ? 

***

Pojawiły się także zdjęcia Andrea Casiraghi'ego i Tatiany Santo Domingo z Rio de Janeiro 

More of Andrea & Tatiana (and their dog Daphne) in Rio, January 2013
Tatiana and Andrea in Rio recently. The engaged couple is awaiting the birth of their first child (presumably in the next month or so). 

Dla tych którzy znają niemiecki, znalazłam świetny program "Ein Prinz für Victoria", oglądałam go kiedyś na ZDF i to właśnie ta stacja go nakręciła.









Jeżeli chcielibyście obejrzeć programy o rodzinach królewskich po polsku zajrzyjcie tutaj

***

Madeleine na faceobooku opublikowała nowe zdjęcia:


***

Znalazłam także filmik z Noworocznej audiencji w Luksemburgu.


8 komentarzy:

  1. http://williamandkateblog.blogspot.com/2013/01/kopertowki-i-torebki-kate.html#comment-form

    ŚWIETNE ZESTAWINIE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żal mi Cię :)

      Usuń
    2. ty tak wczoraj relklamowałaś ten blog to ja dziś blog pati i co !? jak to samkuje??????

      Usuń
    3. Bardzo prosta odpowiedź na banalne pytanie, smakuje dziecinnie.

      Z czego wynika, że te komentarze pisało dziecko, dlatego wyjaśnię Ci, że zdanie zaczyna się z dużej litery, tak samo jak i pisze się imię. Nie ładnie także zaczynać i ogółem zwracać się do kogoś per "ty". Pozostaje mi się tylko zastanawiać skąd w dzieciach jest tyle nienawiści. Kochanie jeżeli wchodzisz na ten blog tylko po to żeby się, że tak brzydko wyrażę mścić lub wyżywać to to nie ma sensu.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    4. Dziecina jest ta osoba , która piszę 'Żal mi Cię' bo równie dobrze , któraś z Nas idzie do Patrycji i reklamuje ten blog i równie dobrze któraś od niej reklamuje ten blog tu . Nic tego nie zmieni oby dwie mają prawo i Marlena się reklamowała w Patrycji a ta młoda u Marty , Patrycja młoda jest ale fajna dziewczyna i ciepła właściecielka blog czego powinna uczyć się od niej np. Marta a Marlena wychodzi na prosto już z tym ;)

      Usuń
  2. http://2.bp.blogspot.com/-6lh9cN4b5fY/UPGY02pAutI/AAAAAAAAgw4/L8B7qkPBf3w/s1600/foto%C4%9Fraf+4.jpg szcześliwa księżniczka nie ma co... współczuje jej raczej tu dzidziusia szybko się nie doczekamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biedna :( ciekawe o co chodzi? może to dziecko o które podejrzewała Alberta przed ślubem jednak jest jego?

      Usuń