niedziela, 6 stycznia 2013

Księżna Mary ikoną stylu itp.


Jak dowiedziałam się przeglądając internet, księżną Mary ogłoszono ikoną europejskiego stylu, wcale się temu nie dziwię. W Europie od dawna uważano ją za kobietę piękną,posiadającą własny styl, jednak za oceanem usłyszano o Jej stylu dopiero za sprawą oficjalnej wizyty w Ameryce.



Moje ulubione stylizacje Charlene:

Zdjęcie wykonane do gazety którego wcześniej nie widziałam
royaltyspeaking: Princess Charlene 
Księżniczka Charlene z Monako.[Post przez Mary] "Myślę, Charlene i Albert są w miłości i społeczeństwo musi przestać uważać, że to wydaje się, że nie są.  Robią to samo do Kate i Will i zrobili to samo z każdą inną rodziną królewską. "- Anonim

6 komentarzy:

  1. Mary! Czy ja wiem ma styl ale nie ubiera się cudownie , prędziej typował bym Charlneb=ne bądz Kate lub Victorie

    OdpowiedzUsuń
  2. ubierac średnio buty i kapelusze dobiera dziwne

    OdpowiedzUsuń
  3. A dla mnie właśnie że jest ikoną stylu, Victoria się ubraniami często postarza a Charlene zdarza się strojem podkreślać niedoskonałości sylwetki

    OdpowiedzUsuń
  4. Mary ładnie sie ubiera, ale nie podobaja mi sie jej kapelusze... sa taki 'kwadratowe'. O wiele bardziej lubie "toczki" noszone np. przez Kate :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta mary ma taki fajny styl ,królewski i faktycznie umie sie ubrac

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie styl Charlene ,ale faktycznie czasami jej kreacje mocno podkreslaja jej bardzo rozbudowane ,(typowe dla plywaczek )ramiona i wystajace kosci barkowe.Nie powinna pokazywac sie w takich mocno wydekoltowanych sukniach.Natomiast ksiezna Mary jest niebrzydka kobieta ,umiejaca sie pieknie ubrac i zaprezentowac ,ale jezeli juz tak mocno dba o swoj wizerunek ,to moglaby w koncu zoperowac sobie ,te klapiaste uszy.Wtedy nie musialaby nosic tych wielkich, ciezkich i staromodnych kapeluszy ,ktore postarzaja ja .Mysle ,ze malutkie toczki dla jej drobnej buzi pasowalyby idealnie

    OdpowiedzUsuń