środa, 20 lutego 2013

...

Jeżeli przepraszając zrobiłam z siebie idiotkę to bardzo mi przykro. Jeżeli chodzi o to, że sama sobie odpowiadam na komentarze, to nie prawda, zaraz możemy sprawdzić IP komputera, zrobiłabym tak gdybym była takim bezczelnym dzieckiem jak jedna z Was, która sieje zamęt na wszystkich blogach. Miałam zamiar przemilczeć to co tu wypisujecie, ale nie mogę. Wiem, że nie chodzi Wam o skopiowane teksty tylko o to, że w ogóle piszę bloga. Cieszę się, że powiedziałyście co o mnie myślicie. A właściwie jedna osoba, która sobie odpowiadała na to co napisała. Skoro Wy tak lubicie dochodzić do kłamstw przez IP komputera to ja także sobie na to pozwoliłam. Dziękuję także, tym którzy mnie bronili. Postanowiłam, na jakiś czas wprowadzić moderacje, nie chodzi mi w tym wypadku o to co Wy piszecie od siebie, ale o to wklejanie komentarzy z bloga Patrycji. Uważam, że trzeba być naprawdę bezczelnym  żeby na innych blogach siać zamęt tym co dzieje się tutaj. Ktoś pytając o to "jak czuje się moja babcia" przegiął i to bardzo.  Po prawdę jak się "czuje" wielu z Was zna, a na pewno Ty i pomimo tylu komentarz tylko ten mnie dotknął.

5 komentarzy:

  1. i ciagle to samo...
    na kazdy poprzednim blogu tez tak bylo
    nie uczusz sie na bledach:( przykre
    ps wszyscy,ktorzy Ci tu wygarneli co o tej sprawie sadza maja racje i tego sie nie wyprzesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba w swojej wypowiedzi nie doszłaś do tego o co Ci chodzi. Nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że nie uczę się na błędach, jednak z tym, że ludzie pisząc co o mnie myślą mieli rację to się zgadzam, jednak mnie to nie obraziło a wręcz wzmocniło to działa jak kubeł zimnej wody na otrzeźwienie. Cenię sobie konstruktywną krytykę, która pomaga mi wiele przemyśleć i zrozumieć.

      Usuń
    2. BARDZO DOBRA DECYZJA Z wprowadzENIEM moderacjI i sie nie przejmuj prowadz nadal bloga ,on naprawde jest ciekawie prowadzony ,a my go z wielka ciekawoscoa czytamy ,,czekamy na notatke

      Usuń
  2. Witam,

    Wcale nie zamierzam Ciebie bronić ani nic i powiem tak nic mnie nie obchodzi jak masz na imię czy prowadziłaś wcześniej jakiegoś bloga czy coś, ja po prostu tutaj lubię wchodzić i czytać posty a trafiłam na niego przez blog o księżnej Kate.

    Rada: popracuj na ortografią i stylem, nie które będą są rażące.

    A co do kopiowania, to śmiać mi się chce, bo jeszcze parę lat temu sama prowadziłam bloga, teraz z tego wyrosłam. Też się kopiowało - "pożyczało" notki. My sprawę rozwiązałyśmy tak, że jeśli jakaś notka się podobała to brało się to i na dole wklejało skąd się wzięło notkę (adres) obie strony były zadowolone bo było to też niejako reklama tamtego bloga, a ty miałaś fajną notkę. Osoby które straszą sądem jakimś IP i innymi rzeczami nie mogą mieć więcej niż 18 lat - więc nie przejmuj się do sądu to naprawdę nie trafi. Nie wiem jaką politykę ma google ale w przypadku onetu po prostu co najwyżej zawieszali bloga na parę dni. No i proszę Was profesorowie już dzisiaj kopiowali swoje prace doktorskie i nikt im nic dzisiaj zrobić nie może, a Wy mówicie że pójdziecie do sądu o głupią notkę na blogu?! Że to kradzież jest?! Setki książek z dużych wydawnictw są kserowane/wrzucane i płyty i wszystko - A WY MÓWICIE O NOTCE NA BLOGU? No śmiech na sali, ktoś chyba żyje w jakimś innym świecie...

    A Ty pisz dalej ale rób swoje notki, albo się zapytaj, albo podaj adres cokolwiek i nie przejmuj się tym bo szkoda czasu, zobaczysz za pare lat bedziesz mieć wieksze zmartwienia niż to "że ukradłaś notkę" i będziesz się z tego śmiać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci Marlena - w końcu napisałaś że to jedna i ta sama osoba o tym samym ID podszywa się pod innych i to ONA tak jak wcześniej napisałam próbuje Cię zaszczuć i tak naprawdę wcale nie chodzi jej o kopiowanie.Teraz już wiem że to ONA ukradła MÓJ wpis z Twojego bloga i zamieściła go na blogu u Marty tyle że dodała odrażajace słowa i przekleństwa ,z tego wynika że to WŁAŚNIE ONA JEST ZŁODZIEJKĄ PODSZYWAJĄCĄ SIĘ POD INNYCH i taką miarą mierzy innych.To tak naprawdę chyba bardzo nieszczęśliwa osoba i psychopatyczna osobowość.Cieszę się ze wprowadziłaś moderację i czekam na nowe ciekawe notki.P.S. Ja też uwielbiam Sisi.

    OdpowiedzUsuń