piątek, 8 lutego 2013

Co nowego ?



Wczoraj król Abdullah i królowa Rania odwiedzili grób króla Husajna, w związku z 14 rocznicą Jego śmierci. Zaczęłam przygotowywać już wcześniej artykuł o Nim, w związku z wczorajszą rocznicą opublikuję ten artykuł już dziś. Już poprzednio pisałam artykuł o jednej z żon Husajna Alia-Baha an-Din Touqan tutaj macie link.

Koło godziny 19 postaram się opublikować artykuł.

***

copenhangue-4-luty-2013-private-party-with-colonel_1.jpg

Przejdźmy teraz do Danii, więc 4 lutego książę Joachim i księżna Marie uczestniczyli w prywatnym przyjęciu w hotelu "Islands Brygge" . Następnie para udała się do "Disco Zen".

***


Księżna Marie świętowała swoje urodziny w klubie Zen w Kopenhadze.


Zastanawiam się kto zmusił Joachima do założenia takich spodni.

***


Księżna Charlene Saint Barthelemy. Ostatnio była widziana z przyjaciółmi w jednym z nocnych klubów.



***


Obecnie pojawiają się same ie oficjalne zdjęcia, ale to nic dziwnego jest luty a wtedy wszyscy robią sobie ferie. Księżna Letizia był widziana z córkami w cukierni. 


***

Zrobiłam tak jak ktoś "anonimowy"  mi polecił i wyszło znacznie ładniej, oczywiście chodzi mi o nagłówek :)
Dzięki :)

P.S. Wieczorem notka tematyczna.

8 komentarzy:

  1. Taaak , teraz zdecydowanie lepiej z tym złotym kolorem nagłówka.Ładna kursywa.Może jeszcze złote napisy pod nagłówkiem? Będzie większa harmonia kolorystyczna ,ten brązowy kolor jakoś tak nie pasuje, zaburza całość.Przyjemnie było również z ciekawym zdjęciem pod napisem tytułowym.Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh właściwie to miało być bordo, ale nie wyszło i na wygląda jak brąz, złote linki i teks kart wyglądają znacznie ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam ,że będzie lepiej ze złotymi linkami, ale na moje za bardzo razi w oczy, chyba lepiej z czarnymi bo ten bordo taki dziwny.Próbuj dalej,eksperymentuj....

      Usuń
    2. Straszni się odznacza, muszę jeszcze nad tym trochę posiedzieć :)

      Usuń
    3. Oooo teraz nie razi w oczy ,całkiem całkiem ten jasny brąz.Może nagłówek też w tym kolorze?Działaj dalej:)

      Usuń
    4. Jak myślicie ? Nie za ciemne ? :)

      Usuń
    5. Wydaje mi się, że teraz jest ok :) Wszystko do siebie pasuje :)

      Usuń
  3. Ładniej było ze złotym nagłówkiem,teraz za ciemny nagłówek ,ale napisy pod spodem mogą być jasny brąz. A może złoty nagłówek na jakimś tle lub na tle zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń