sobota, 16 lutego 2013

O stylu księżnej Tatiany Greckiej




Księżna Tatiana



Tatiana Ellinka Blatnik urodziła się 27 kwietniu 1980 w Wenezueli. Wychowała się w Szwajcarii, po przeniesieniu tam jako małe dziecko. Ukończyła Georgetown University w Waszyngtonie, z dyplomem z socjologii. 


Księżna łączy prostotę z elegancją, można ją zobaczyć zarówno w sukni od Armaniego jak i t-shirt'cie i jens'ach z sieciówki.

W dniu ślubu księżna wystąpiła w sukni ślubnej projektu Angel Sanchez




Tatiana sama przyznała, że suknia którą miała na sobie w przeddzień ślubu należy do Jej ulubionych sukni. 
"Naprawdę czułam, że ta suknia jest odzwierciedleniem mojego stylu."
 Jeżeli chodzi o przygotowanie się do wielkich wyjść, zostawia wszystko na ostatnią chwilę.
"Niestety jestem bardzo niezorganizowany, jeśli chodzi o ubieranie się do wielkiego wydarzenia. Pozostawiam to do ostatniej chwili, zazwyczaj wpadam w panikę, mimo że miałam miesiąc na przygotowanie się ..."
O sukienkach które wybiera mówi:
"Nigdy nie noszę niczego obcisłego, jestem całkiem świadoma siebie i kocham zwiewne, proste sukienki, które poruszają się razem ze mną, które dają mi wolność." 
Biżuteria:
 "Zdecydowanie jestem dziewczyną, która kocha akcesoria-zawsze staram i dodać odrobinę etnicznej biżuterii np. do czarnej sukni krawat. Moja matka ma najbardziej niesamowity styl, więc nie pójdę, nie pytając jej rady i ewentualnie "wypożyczając" jakiejś biżuterii od Niej. "
 "Uwielbiam szukać unikalnej biżuterii na rynkach na całym świecie. Uwielbiam także unikalne pierścienie Mesi, Annal Lu Ponti na najbardziej wykwintną biżuterię, elegancką. Hemmerle jest moją obecną obsesją i zawsze mogę liczyć na Lab Couture z unikalną biżuteria, jak również wspaniałe Durant Mauro."




Jak sama opisuje swój styl i kto Ją inspiruje ?

"Powiedziałbym, że mój styl jest ponadczasowy, nie jestem zwolenniczką trendów, trzeba czuć się komfortowo, jeśli nie mój dzień, czy noc jest zrujnowana. Uwielbiam długie spódnice, rodzajem "hippisowskich" jeśli potrzebuje etykiety. Ale wtedy również kocham moje dżinsy-żyję w dżinsach. Mój styl zależy od mojego nastroju, czasami eterycznie i spokojnie, a czasem nieco "chic Rock". Kocham piękno i komfort. Dla mnie mniej to znaczy więcej. Gdybym podsumowując chciałabym powiedzieć, że po prostu uwielbiam prostotę."

 Suknia od Carolina Herrera. 

"To była bajkowa suknia bardzo mi się podobała. Delikatne kolory, szczegóły, o takiej  sukni marzyłam jako dziecko."
 szare bolerko jest od Andrew GN z Diane von Furstenberg i było noszone w nocy przed ślubem księżniczki Victorii ze Szwecji.


  sukienkę fioletową od Andrew GN nosiłam na 40-tych urodzinach księżnej Holland w ubiegłym roku.

 




Notki tematyczne na kilka najbliższych dni:
  • 17.02. Pomniki miłości, ( dość tajemnicza tytuł, ale zapewniam, że związany z tematyką bloga),
  • 18.02. Protokół i etykieta na królewskich dworach,
  • 19.02. Diana i postawa w stosunku do małżeństwa,
  • 20.02. Cesarzowa Eugenia Francuska.
Artykuły będą pojawiały się wieczorami około godziny 19.00 -21.00, notki z eventów będą znacznie wcześniej. Taki plan ( dwie notki dziennie) przewidziałam jedynie na przyszły tydzień. Niestety udało mi się wymyślić tylko takie tematy, na najbliższe cztery dni, jeżeli macie jakieś pomysły to piszcie :)

Aktualizacja :
 21.02. Caryca Maria Fiodorowna. 

18 komentarzy:

  1. Ja już nie mogę doczekać się tej jutrzejszej notki, możesz zdradzić chociaż troszeczkę o co w niej chodzi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to taka moja mała słodka tajemnica, mam nadzieję, że się nie zawiedziecie na tej notce, jedyne co mogę zdradzić to, to, że dotyczy ona w pewnym stopniu historii...

      Usuń
    2. ja już się nie mogę doczekać... !

      Usuń
  2. Marleno, ty masz ferie, że znajdziesz czas na tyle notek w przyszłym tyg? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej tak niestety już tylko przyszły tydzień :)

      Usuń
    2. Fajnie Ci :D
      Oczywiście bardzo się cieszę, że będzie dużo notek, bo osobiście uwielbiam czytać twoje "artykuły" :) Myślę, że kiedyś możesz zostać bardzo dobrą dziennikarką, czego Ci serdecznie życzę :)))

      Usuń
    3. Dziękuję :)

      W takim razie mam nadzieję, że zarażę Was moim bakcylem na Europę na przełomie XIX wieku, a właściwie to taka moja druga pasja. W piątek opublikuję notkę o carycy Marii Fiodorownej, wcześniej księżniczka Duńska Dagmara. Zaraz po cesarzowej Austrii Elżbiecie jest mi najbardziej bliska. Tak jak dwa kraje Austria i Dania :)

      Usuń
    4. A byłaś może w Austrii lub Danii, czy po prostu się nimi interesujesz? :)

      Usuń
    5. Byłam w Austrii, mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się pojechać do Danii i może kiedyś do Szwecji :)

      Usuń
    6. No właśnie ja się wybieram w kwietniu na kilka dni do Kopenhagi i byłam ciekawa czy byłaś i jak wrażenia.
      A w Austrii również byłam, ale na nartach w zimie. Trzeba przyznać, że te alpejskie widoki zimą są piękne !
      Ty byłaś latem czy zimą?

      Usuń
    7. Ja byłam rok temu na ferie tez jakoś w lutym, również na nartach, ale udało mi się zwiedzić Wiedeń, Ischgl, Hofburg i Schönbrunn, byłam wtedy w siódmym niebie, takie marzenie z dzieciństwa, zobaczyć gdzie żyła Sissi, do tego śnieg doprawdy jak w bajce :)
      Teraz moim marzeniem jest zobaczyć Kopenhagę i Stockholm, moim zdaniem równie piękne miejsca.

      Usuń
  3. Tatiana to bardzo piękna kobieta a jej suknia ślubna to jedna z moich ulubionych królewskich sukien :) ta kreacja od Caroliny Herrery też jest zjawiskowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie sie wydaje jedno dziwne bo autorka bloga o ksieznej mary go zawiesila piszac aby wchodzic na tego , marleno ty to iza prawda ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie w żadnym wypadku, nie jestem Izą.

      Usuń
    2. Dlaczego ma to dla Ciebie takie znaczenie czy to ważne? Skup się na tym blogu lub nie wchodź na niego - tyle w temacie.

      Usuń
  5. miała być wielka tajmenicza notka ,,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez czekam pol dn i nic nuda czuje sie zawiedziona

      Usuń