niedziela, 24 lutego 2013

O wszystkim i o niczym...



Hiszpański pałac królewski zdecydowanie zdementował pogłoski, według których król Juan Carlos miał abdykować. Według obwieszczenia, król nie ma zamiaru oddać korony swemu synowi. Jego Wysokość ma zamiar pracować jak zwykle.

***

Od jednej z czytelniczek dostałam e-mail z prośbą o napisanie o stylu księżnych w ciąży. Obecnie nie mam zbyt wiele czasu, dlatego postanowiłam przedstawić Wam zdjęcia.

Może zacznijmy od księżnej Mary, która ubierała się elegancko, a zarazem wygodnie.


Księżniczka Victoria, moim zdaniem prezentowała się najlepiej w czasie ciąży, wybierała proste, wygodne a zarazem bardzo eleganckie sukienki.


Księżna Letizia, zdecydowanie stawiała na wygodę, podczas oficjalnych wystąpień najczęściej zakładała spodnie, tutaj widzimy jednak raczej księżną podczas nieoficjalnych wyjść


Księżna Maxima


Księżna Mette-Marit, wybierała raczej bardziej dopasowane sukienki i różnego rodzaju żakiety


Księżna Matylda


Chciałabym się z Wami podzielić moim ostatnim znaleziskiem, mianowicie od dawna szukałam zdjęć byłej dziewczyny księcia Frederika, która była przed Mary najbliżej "korony". I wreszcie znalazłam, jej zdjęcia. Mam na myśli oczywiście Katję Storkholm, zawodową modelkę, o która w Danii wywołała nie małą burzę. Oprócz tego Kata jest artystką, oto jej strona internetowa link.

katjaa.jpg
zdjęcie wykonane w czasie związku z księciem,
A tutaj dwa zdjęcia wykonane na 41 urodziny

katja-1.jpgkatja-8.jpg

Z księciem Frederikiem

ttttrrr.jpg

Oraz na koniec: która z pan podoba Wam się bardziej w tej sukience ?

6_Mette-Marit-and-Marie-Chantal_ValentinoDressFF

Z lewej księżna Marie Chantal z Grecji, w sukni Valetnino 27 maja 2011 roku, podczas 40 urodzin księżnej Maximy. 

Po prawej księżna Mette-Marit 10 grudnia 2011 roku, na tradycyjnym wieczornym bankiecie w Oslo po wręczeniu Nagród Nobla.

***

Ponieważ obecnie mam wiele spraw na głowie, nie związanych z blogiem, postanowiłam jeszcze na kilka dni wrócić do moderacji komentarzy na czas bliżej nie określony. Oraz w pełni zaprzeczyć pogłoską jakoby krytykuję Williama i Kate i sama sobie odpisuję na komentarze, co jest żałosnym stwierdzeniem, jeżeli ktoś mówi prawdę potrafię to przemilczeć, ale jeżeli ktoś notorycznie pisze kłamstwa na mój temat to uważam, że jest to przesada. Jeżeli jestem nie lubiana w sieci to mi przykro,m am taki pomysł nie wchodźcie tutaj i sprawa będzie załatwiona, powtarzam to już któryś raz z rzędu, do niczego Was nie zmuszam, to tylko nam pomorze, ponieważ ani ja ani Wy nie będziecie zaśmiecać ani mojego bloga, ani bloga Patrycji bzdurami, jak się coraz częściej okazuje wyssanymi z palca. Muszę niektóre z Was z martwić i pozbawić satysfakcji  jakoby moderację wprowadzam z powodu waszych komentarzy. 

2 komentarze:

  1. no tak po tamtych ksieznych widac ciaze a po angielskiej kate nie widac czyli sciema i tyle!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna notka ,,ciekawie ja sie czytało lubie tu wchodzic

    OdpowiedzUsuń