wtorek, 26 lutego 2013

Wyjścia księżnej Mette-Marit. Księżnej Marie i księżnej Maximy


Wczoraj książę Haakon i księżna Mette-Marit uczestniczyli w spotkaniu VelFERDkonferansen 2013  pod hasłem Ressurser på Avveie (Resources Astray)


***


Księżna Charlene uczestniczyła w uroczystej kolacji z okazji Dnia Św. Dawida. Bankiet w imperium Salle w Hotel de Paris został zorganizowany  przez Monaco Wales Association. Wszelkie fundusze zabrane podczas kolacji zostały przekazane Fundacji Księżnej Charlene. W kolacji wziął udział m.in. legendarny piosenkarz Dame Shirley Bassey i aktorka Catherine Zeta-Jones.

***

Jak już wczoraj pisałam księżna Marie pojawiła się na kolacji powitalnej z okazji konkursu CBS Case 2013. Więcej informacji o samym konkursie znajdziecie w poprzednim poście. 

***




Clotilde Courau i Jej mąż książę Emanuel uczestniczyli w 2013 Vanity Fair Oscar  Party odbywającym się w Sunset Tower Hotel w West Hollywood, Kalifornia. Jak informują tabloidy po spędzeniu nocy na zabawie para od razu wróciła do Europy. Księżna w sukni od Ellie Saab przypomina mi trochę Victorię Beckham, choć może bardziej sposobem w jaki pozuje do zdjęć.

***

Księżna i autor książki pan profesor Lex Peters ( po lewej)

Księżna Maxima odwiedziła dziś Leiden University Medical Center (LUMC), gdzie otrzymała pierwszy egzemplarz książki pt. "Świat bez raka szyjki macicy". Książka została napisana przez profesora Lex'a Peters, profesora ginekologii w LUMC i założyciela Female Cancer Foundation. Co dwie minuty umiera gdzieś na świecie kobieta chora na raka szyjki macicy. Co jest dla mnie paranoją 85% z tych kobiet pochodzi  krajów dobrze rozwiniętych.


 

***

Nie wiem jakie podobieństwo (oprócz nazwy bloga) znaleźliście w crownglamour i moim blogu. To, że napisałam, że Księżna Charlene i Księżna Tatiana były na pokazie mody nie znaczy, że od razu kopiuje tamten blog. Dziewczyny opanujcie się i pomyślcie. Mam prośbę, nie zaśmiecajcie swoimi "odkryciami" bloga Patrycji, to nie jest śmietnik, tylko blog. Jeżeli już tak twierdzicie, że ściągam zobaczcie o której post został opublikowany  na tamtym blogu, a  o której na moim. Ja swój post opublikowałam ponad trzy godziny wcześniej. Uważam temat za skończony.

2 komentarze: