czwartek, 14 lutego 2013

Zdjęcia


Przede wszystkim, życzę Wam wszystkim, Szczęśliwego Dnia Walentego :)

***

W związku z dzisiejszym dniem mała składanka pięknych zdjęć, z członkami rodzin królewskich i książęcych:


     
 
Książę Rainier i księżna Grace z Monako.  Portret przez włoskiego fotografa Gianni Bozzacchi.
Wyglądają jak dzieci!

***


Książę Karol Filip i jego dziewczyna Sofia Hellqvist oglądali mecz hokeja  pomiędzy AIK oraz HV71 na Hovet Arena w Sztokholmie.


Przyznam, że nie lubiłam Sofii jednak ostatnio jakoś mnie do siebie przekonała, obecnie wygląda naprawdę ładnie.


***

Jeszcze dziś wieczorem historia Letizi i Filipa.

***

Mój ukochany gif :

3 komentarze:

  1. wszedzie czuc milosc tylko nie na fotkach z kate i williamem(nigdy nie widzialam fotki ich wspolnej z ktorej bije milosc i cieplo:( naprawde tam nie czuc tego co u victorii i daniela:) czy u letizii i filipa :)lub mary i friderika i wielu innych par
    chlod jest tez u alberta i charlene:(
    peikna milosc szwedzkiej krolowej i krola:) tyle lat raz i jak goraco miedzy nimi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam do ciebie pytanie czy kiedy charlne byłą w polsce miałaś okazje ja zobaczyć ??

    CO DO WILLIA I KATE sa ich romntyczne fotki :

    http://www.bohomoth.com/wp-content/uploads/2012/12/kate-middleton-prince-william-le-chameau.jpg

    http://www.tgcom24.mediaset.it/binary/chi/22.$plit/C_2_fotogallery_1017711__ImageGallery__imageGalleryItem_0_image.jpg


    http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2010/11/16/article-1330169-03BB1D6B0000044D-320_634x417.jpg

    http://kateandwilliam-love.tumblr.com/post/42954607635

    wile wieli innych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie uścisnęłam jej ręki, ani nie widziałam jej z bliska, gdy byli w Warszawie, byłam na wyciecze właśnie w stolicy i przechodziliśmy obok Pałacu Prezydenckiego, wtedy było oficjalne powitanie pary książęcej, więc widziałam księcia i księżną tylko z daleka, nad czym bardzo ubolewam. Mogę się jednak pochwalić, że poznałam osobiście księcia Alberta, gdy był w Polsce podczas Euro.

      Co do zdjęć, dodam kilka :)

      Za niecałą godzinę opublikuję ten artykuł o Letizi i Filipie :)

      Usuń