niedziela, 14 kwietnia 2013

Pomysł, piszcie co o tym sądzicie :)


Wracając do domu wpadłam na pomysł poświęcenia reszty tego miesiąca Holandii, tzn. notki tematyczne będą dotyczyła Holandii, będę starała się do codziennych notek dopisywać  "coś" dot. Holenderskiej rodziny królewskiej. Przecież dla większości z Nas to pierwsza koronacja której będziemy świadkami :)
Pomyślałam także, że blog mógłby troszkę zmienić wygląd w związku z tą okazją. Co o tym sądzicie ?
Przyznam, że myślałam o tym od dłuższego czasu i po trochu zbierałam materiały. Jeżeli dam radę jeszcze dziś napiszę coś dot. Holenderskiej Rodziny Królewskiej.

P.S. Bardzo się cieszę, że sprawa z blogiem Pati się wyjaśniła i nadal będzie pisać.

Pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. Super pomysł już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Marleno i przepraszam za małe zamieszanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powyższy komentarz jest mój ;) nie zauważyłam że nie zalogowałam się na konto ;)

      Usuń
  5. http://technologie.gazeta.pl/internet/56,104663,12191699,Sztuczny_brzuch_ciazowy,,7.html

    na allegro mozna kupic taki brzuch ciazowy

    http://sklep.cosplayworld.pl/c/107/sztuczne-brzuchy-charakteryzacja-sztuczne-czesci-ciala.html



    da sie udawac ciaze


    np:


    Heidi Agan - sobowtór Kate Middleton

    Ten sam powitalny gest, taki sam fason sukienek i co najważniejsze - ten sam rozmiar brzuszka! Heidi Agan, która do złudzenia przypomnia księżną Catherine, była główną atrakcją turystyczną Londynu. Przechadzając się ulicami budziła niemałą sensację! Każdy chciał jej uścisnąć dłoń, zrobić sobie z nią zdjęcie oraz zobaczyć roz­miar jej ciążowego brzuszka. Okazało się, że sobowtór Kate Middleton ma naprawdę wielu fanów!

    Przypomnijmy, że sobowtór księżnej Catherine to 32-letnia matka dwójki dzieci - Heidi Agan. Całkiem niedawno pracowała jako zwykła kelnerka. W barze z hamburgerami zarabiała 6 funtów na godzinę. Obecnie, za dzień "bycia Kate Middleton" zarabia ok. 650 funtów! Teraz, kiedy księżna jest w ciąży musi nosić specjalny brzuszek z gąbki. - Rosnę razem z Kate. - wyznała w rozmowie z "The Sun". - Najważniejsze to być autentyczną


    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem za, ta koronacja to naprawdę duże wydarzenie, w końcu monarchowie zmieniają się bardzo rzadko, raz na kilkadziesiąt lat, już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń