czwartek, 2 maja 2013

Blog partnerski

Cześć,

Mam dla Was małą nowinę razem z Patrycją i Izabella postanowiłyśmy założyć bloga
style-of-royal.blogspot.com. Na którego chcę Was serdecznie zaprosić.

Na Naszym blogu znajdziecie informacje dotyczące stylizacji członkiń rodzin królewskich i książęcych oraz wiele notek tematycznych.


Pozostaje mi mieć nadzieję, że się Wam spodoba i będziecie zaglądać.

Jeżeli chodzi o ten blog wszystko będzie jak dawniej i notki będą pojawiać się regularnie.

Link już działa, przepraszam za niedogodności. 

7 komentarzy:

  1. ten blog mi nie wchodzi a u patrycji wchodzi ,,,,cos jest tu z adresem ,,,ale pomysł swietny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest dobrze, cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  2. Super pomysł xD

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pytanie wiesz może dlaczego podczas korononacji w Amsterdamie nie było księżnej charlene z Monako?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pisałam o tym, ona była/jest w RPA w związku ze swoją fundacją, podobnież miał odbyć się też ślub jej przyjaciela więc pewnie chciała w nim uczestniczyć.

      Usuń
    2. Dziękuje:))

      Usuń