poniedziałek, 6 maja 2013

Król, królowa i księżniczka Beatrix podczas Dnia Wyyzwolenia


Wczoraj para królewska wraz z księżniczką Beatrix uczestniczyła w Dniu Wyzwolenia (Bevrijdingsdag) w Amsterdamie. 

King Willem-Alexander - King Willem-Alexander and Queen Maxima Of The Netherlands Attend Freedom Concert

Królowa maxima, król Willem Alexander i księżniczka Beatrix wzięli z tej okazji udział w koncercie w Amstel Koninklijk Theater Carré.

Dzień Wyzwolenia w Amsterdamie

Film z tego wydarzenia możecie obejrzeć tutaj 

Król Willem-Alexander - król Willem-Alexander i królowa Maxima Niderlandów Uczestniczyć Freedom Concert

Koncert na Amsel, jest jednym z najpiękniejszych wydarzeń Dnia Wyzwolenia. W tym dniu Holandia świętuje cały dzień, odbywają się festyny, parady i koncerty. Koncert na Amsel rozpoczyna się godzinie 21.00. Odbywa się na ogromnej pływającej scenie.

 

Królowa Maxima wyglądała pięknie w nowym kostiumie od Nathan i butach tej samej marki. 

***
Tytuł w dwóch wierszach - 21000332.jpg

Książę Albert uczestniczył w Gali: 1st Brazilian Night in Monaco w Hôtel de Paris. W gali wzięło udział ponad 200 osób w tym Felipe Massa i piłkarz Ronaldo.


Księżna Charlene stwierdziła w niedawno udzielonym wywiadzie, że bardzo cieszy się z perspetywy posiadania dzieci. Charlene powiedziała, że zaraz po ślubie z Albertem nie byli gotowi na dziecko.


   "Myślę, że potrzeba trochę czasu na osiedlenie się i dostosowanie. Nie wywieram żadnego nacisku na siebie. Jeśli to się stanie, to się stanie", mówi.


"Chciałam, aby moja fundacja jak najszybciej rozpoczęła funkcjonowanie. Następne chciałam dostać kilka miesięcy wolnego i naprawdę odpocząć. Mieliśmy wielkie wesele. Teraz osiedliłam się i myślę, że przyszedł najwyższy czas na dzieci. "


Księżna wróciła wczoraj do Monako.

5 komentarzy:

  1. No w końcu zaczną się starać o dziecko !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała, ja jednak pamiętam ze jeszcze przed ślubem albo zaraz po książę i księżna mówili w jakimś wywiadzie że bardzo chcą szybko mieć dziecko. Mi się wydaje że tam musi być jakiś problem, mam nadzieje że się mylę i już niedługo Charlene będzie w ciąży.

      Usuń
  2. Co Willem ma na małym palcu prawej ręki na zdj z nagłówka? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas wywiadu Willem nosił opatrunek na tym palcu, więc może to coś tego pokroju :)

      Usuń
  3. źle tłumaczone bo gdzie mówiła księżna jej wypowiedzi sa w fromie meskiej np
    "Chciałem, aby moja fundacja jak najszybciej rozpoczęła funkcjonowanie. Następne chciałam dostać kilka miesięcy wolnego i naprawdę odpocząć. Mieliśmy wielkie wesele. Teraz osiedliłam się i myślę, że przyszedł najwyższy czas na dzieci. azi to w oczy

    OdpowiedzUsuń