poniedziałek, 20 maja 2013

Stawiam tylko jedno pytanie..

... dlaczego księżna Charlene nosi tak rzadko kolorowe stroje, no dobra przynajmniej jednokolorowe. Ona tak pięknie wygląda w różu, niebieskim i czerwonym. Zgodzę się w beżu też :)

A więc dziś czas na wywody, coś mnie naszło, nie martwcie się nie będzie tak często, po prostu miałam wenę, no chyba, że Wam się spodoba  xD

  

poniżej i powyżej czerwień, w której Char wygląda po prostu pięknie:


Może poniższa stylizacja nie prezentuje się najlepiej, ale księżnej jest w tym kolorze do twarzy 


Poniższa stylizacja do udanych nie należy, identyczną sukienkę nosiła Zara Philips. 


Z kolei to jest jedna z moich ulubionych stylizacji, elegancka i delikatna, pasuje do Charlene idealnie


Jeszcze raz róż i bardzo udana stylizacja:


W stylizacji poniżej pojawił się kolor i kostium wygląda pięknie, jednak buty w tym samym kolorze to już za dużo, torebka nie pasuje do tak eleganckiego stroju, nie wiem czemu ale gdy na nią patrzę, mam wrażenie, że Charlene wybiera się na piknik. 


W kolorze jasno zielonym Charlene wygląda bardzo smutno i blado:


Gdyby nie granatowy żakiet, stylizacja była by taka jak wszystkie stylizacje Charlene, dzięki niemu choć trochę się odznacza:


Stylizacja ładna, aczkolwiek może kojarzyć się z filmem "Wyznana zakupoholiczki" gdy główna bohaterka nosi sukienkę prawie taką samą jak kelnerki, Charlene oczywiście nie wygląda jak kelnerka ( nie wiem czy tylko ja mam takie głupie skojarzenia)


Jedną z ostatnich udanych stylizacji była biała sukienka Akris, pasowała do Charlene, nawet nie potrafię Jej sobie wyobrazić w różowej wersji z wybiegu:


Kolejna piękna stylizacja, to ta z Red Cross Gala Ball 2012, jak się okazało pochodzi od Dior, szkoda bo Char już w Niej raczej nie zobaczymy, ponieważ suknia znalazła się na wystawie.  



Podczas pokazu Dior księżna wyglądała bardzo ładnie oraz uśmiech nie schodził z Jej twarzy, jednak jak dla mnie zabrakło kolorów w pierwszej stylizacji, a w drugiej było go za dużo. 

 

Nie wiem, czy zastanawialiście się nad tym, ale uważam, że Charlene już spełniła dwa albo nawet trzy z "punktów" które podała przed ślubem:

1. Stworzenie z Monako Stolicy Mody - udało się wczoraj odbył się pokaz mody Dior, planowane są także pokazy Stelli McCartney, Manolo Blahnik. 
2. Wprowadzenie do Monako sieciowego Starbucks - już jest :)
3. W wywiadzie przedślubnym księżna powiedziała, że nie chce być tylko "seksownym dodatkiem" ich chyba się udało. 

3 komentarze:

  1. swietny rzetelny blog:) a charlene zjawiskowa i jej we wszsytkim ladnie jak to mowia"pieknemu we wszystkim ladnie":)

    przepraszam Marlenko za prywate ,ale bardzo mi zalezy na siostrze i prosze o pomoc a Twoj blog popularny i sporo dziewczyn go odwiedza i moga pomoc:)









    Droga Marleno oraz Wy drogie czytelniczki ,
    mam do Was naprawde wielka prosbe,
    zaglosujcie na zdjecie konkursowe mojej siostry na fb


    https://apps.facebook.com/jakpragnekenii/wpis/206


    ta podroz to jej wielkie marzenie
    bede Wam dziewczyny niezmiernie wdzieczna
    siostra musi zdobyc 40 glosow do 31 maja zeby przejsc do finalu i powalczyc o nagrode marzen safarii w Kenii
    Glosowanie jest anonimowe i bezplatne wystarczy klinac "GŁOSUJĘ" POD ZDJECIEM 206 (Z PIEKNYM KROLICZKIEM)
    w grupe sila DZIEWCZYNY
    pozdrawiam Was cieplutki i mocno sciaskam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oczywiście już zagłosowałam xD

      Usuń
  2. dla mnie zjawiskowo wygląda w pastelach , niekiedy ubiera się dziwnie i bardzo nie twarzowo
    przy jej figurze i urodzie mogłaby być ikoną mody jak np.Diana

    OdpowiedzUsuń