wtorek, 25 czerwca 2013

Charlene na ślubie brata i wiecej


W sobotę 22 czerwca odbył się ślub młodszego brata księżnej Charlene - Seana Wittstocka (29) z Chantell Violet Serfontein (26). Ceremonia odbyła się w w Muldersdrift, w uroczystości wzięło udział około 180 najbliższych członków i przyjaciół rodziny. Innymi wybitnymi gośćmi na ślubie byli król Leruo Molotlegi z Mafokeng, miliarder Patrice Motsepe, Minister Sprawiedliwości i Rozwoju Jeff Radebe i jego żona Bridgette Radebe, Francis Kasasa z Monako, COO Gaming Peermont - Bob Yearham i ponad 22 gości z Monako i rodzina Seana z Australii wraz ze wszystkimi zaproszonymi gośćmi z Afryki Południowej. Para wybrała to piękne miejsce na swój ślub ze względu na jego unikalny charakter. 


"Kocham wszystko w mojej żonie, jest doskonałym człowiekiem." Powiedział Sean i dodał "Nie mogę się doczekać, aby spędzić resztę życia z kobietą, którą kocham."

"Chciałbym również podziękować moim rodzicom i mojej siostrze za wszystko, co zrobiliście dla mnie." Sean i jego żona chcieliby mieć maksymalnie dwoje dzieci, najlepiej chłopców jednak Chantell chce mieć także dziewczynkę. Podczas Przemówienia Księżna Charlene życzyła swojemu bratu i jego nowej żonie wszystkiego najlepszego i szczęścia we wspólnym życiu.


"Jestem bardzo szczęśliwy, że znalazłam się tu ze wszystkimi, przyjaciółmi i rodziną, niektórych osób w tym pokoju nie widziałem przez jakiś czas. "Kocham wracać do Afryki Południowej, kocham i tęsknię za wszystkimi z mojej rodziny. Sean i Chantell Życzę Wam wszystkiego najlepszego, jestem z ciebie dumna braciszku", powiedziała Księżna Charlene.

Char  przybyła do RPA w piątek, 20 czerwca, a Pierwszą rzeczą, jaką zrobiła, było pójście do East Rand Mall  aby kupić babci, Sylvii Wittstock, który mieszka w domu starców w Rynfield, ciepłą pościel na zimę. "Kocham moją babcię i chciałam by czuła się jak najlepiej tej zimy.


"Kocham swoją rodzinę i miasto. Dorastałam w Benoni, jestem bardzo dumny z tego. "Mój mąż, książę Albert, chciałby zobaczyć Benoni i ludzi stąd, ale jego rola jako księcia zatrzymuje go, jest zajęty prawie codziennie. "Pewnego dnia przyjdzie i pokażę mu się, że jestem dumna z bycia częścią Benoni. 

W dniu przyjazdu księżna poszła na obiad z przyjaciółmi i rodziną do lokalnej restauracji w Benoni. Charlene pokazała swoją dumę z brata i Jego żony roniąc kilka łez na weselu, gdy Pan Sean i Pani Chantell Wittstock wyszli na parkiet aby zatańczyć pierwszy taniec.

***


Księżna Letizia była widziana na Targach Książki w Madrycie.


***


21 czerwca król Willem Alexander i królowa Maxima odwiedzili prowincje Zeeland i Zuid Holland.


Królowa nosiła ten kostium Nathan podczas wizyty w Singapurze i na chrzcie księżniczki Estelle w Szwecji. Do niego dodała pasujące nakrycie głowy od Fabienne Delvigne.


Program wizyty był bardzo ciekawy, para miała okazje przepłynąć promem, oglądając wspaniałe widoki prowincji i pozdrawiając zebrane tłumy ludzi.


Zwiedzili także targ z wyrobami drewnianymi.


Król miał także okazję wykazać się w grze w golfa.


Następnie para udała się łodzią do kolejnej prowincji. 


Gdzie poruszała się już samochodem. 


Król i królowa oficjalnie odsłonili ogromny bilbord na ścianie budynku.

King Willem-Alexander and Queen Maxima visit province of Zuid-Holland

Następnie udali się do Middelburg.

Król Willem-Alexander i królowa Maxima wizyta w prowincji Zeeland

Para odwiedziła także lokalną szkołę, która zorganizowała specjalne zabawy z okazji wizyty króla i królowej.

 


23 czerwca para królewska wraz z córkami była widziana w Rotterdamie na Chio Rotterdam 2013. 


Królowa nosiła bluzkę M Missoni. 

***

Zdjęcia z okazji zbliżających się urodzin księcia Haakona i księżnej Mette-Marit.


3 komentarze:

  1. http://www.usmagazine.com/celebrity-moms/kate-baby-sweeps


    DZIEWCZYNY JEST KONKURS

    http://www.usmagazine.com/celebrity-moms/news/kate-middleton-baby-guess-the-royal-babys-weight-birth-date-and-win-a-cruise-2013266


    wytypuj date narodzin i wage dziecka i wygraj..rejs 7 dniowy po Karaibach! na Princess Cruises' Royal Princess, ktora ochrzcila Kate!!
    warto rejs na takim super statku!!!!!!
    Guess the Royal Baby's Weight, Birth Date and You Could Win a Cruise!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.usmagazine.com/celebrity-moms/kate-baby-sweeps


      TU NALEZY WPISAC TYPOWANY DZIEN MIESIAC URODZIN DZIECKA I JEGO WAGE

      Usuń
  2. Jak ja kocham Mette-Marit :)

    OdpowiedzUsuń