sobota, 1 czerwca 2013

Charlene


Książę i księżna uczestniczyli w procesji z Fête Dieu na dziedziniec Pałacu Książęcego.


Książę Albert i księżna Charlene uczestniczyli w 40. rocznicy założenia Klubu Ambasadorów. Podczas obchodów założenia klubu odbyła się indukcja Pani Louisette Levy-Soussan Azzoaglio na Ambasadorkę Dobrej Woli Monako. 


Jak informuje monacolife.net pani Louisette od ponad 55 lat jest czynnie zaangażowana z rozwój i życie księstwa. Za życia księżnej Grace była Ona Jej Sekretarzem w Pałacu. To Pani Louisette była inicjatorką powstania klubu Crem dla obcokrajowców mieszkających w Monako. Odbierając dyplom z typową dla siebie skromnością, powiedziała: "Ja po prostu robię swoje." Louisette dodał, że zdobyła tak wiele różnorodnych doświadczeń, że czasem zaczyna myśleć, że to nigdy naprawdę nie miało miejsca. "Nauczyłam się tak wiele. Jestem dzisiaj bardzo wzruszona."


Jak można łatwo zauważyć księżna na obie okazje wybrała kostium Akris


Bluzka którą Char nosiła podczas nieoficjalnego przyjęcie na jachcie pochodzi od Burberry 


Podczas spotkania z niepełnosprawnymi księża nosiła czarny płaszczyk również od Burberry


Suknia którą nosiła podczas przyjęcia przed Grand Prix pochodzi od Akris 


Jak już pisałam sukienka Char z Grand Prix pochodzi od Akris


Buty, które księżna wybrała pochodzą od Giorgio Armani


Gala po Grand Prix:


Księżna wybrała białą, zmodyfikowaną wersje sukni z najnowszej kolekcji kris

1 komentarz:

  1. Dopiero co rozkręcam się z nowym blogiem, więc proszę wejdź, oceń, skomentuj moje starania ;) Będę wdzięczna za każde zainteresowanie się: polineja.blogspot.com Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń