wtorek, 16 lipca 2013

Wywiad z Charlene i więcej



W wywiadzie księżna Charlene powiedziała, że doniesienia o próbie ucieczki z księstwa przed ślubem w 2011 r. to "kategoryczne kłamstwa".

Księżna wspomniała także o łzach uronionych podczas ślubu:

"Wszystko było tak przytłaczające i wszyscy mieli mieszane uczucia z powodu plotek, i oczywiście zbudowało się napięcie i wybuchnęłam płaczem A potem rozpłakałam się trochę więcej, bo pomyślałam:" O nie, teraz cały świat widzi, że płaczę.
Pomimo to żona księcia Alberta ma bardzo dobre wspomnienia z ślubu. "To było takie wspaniałe trzy dni".
Gdy wspominam, zastanawiam się jak udało nam się to wszystko osiągnąć. Działo się bardzo dużo. Ślub był piękny, sentymentalny, pokazaliśmy światu najbardziej intymny moment w naszym życiu"

W kwestii królewskiego potomka księżna nie przebierała w słowach:

"Słuchaj, ja nie zamierzam postawić się pod żadnym naciskiem, po prostu wyszłam za mąż. Muszę przyzwyczaić się do tego ogromnego miejsca i do posiadania ogromnych obowiązków. Wiesz, że dużo podróżuję, więc to zajmie jeszcze trochę czasu. Ale, jak powiedziałam. Nie zamierzam postawić się pod żadnym naciskiem. Co się stanie, to się stanie".

Księżna mówiła także o swej fundacji i powodach jej założenia:

"Mój kuzyn utonął, gdy miał pięć lat, poszedł pływać w basenie sąsiada i wpadł do niego.
"Tysiące ludzi topią się we Francji każdego roku ... i chcę, stać na czele tego projektu zapewnienia bezpieczeństwa w wodzie podczas kopalnia, dając ludziom dostęp do kogoś, kto może nauczyć je pływać za darmo. "

Char wypowiedziała się bardzo ciepło o niedawnym pokazie Dior w księstwie

"Pracowałam nad tym przez dwa lata na tym. Miałam wizję, zorganizowania pokaz mody, pomiędzy Festiwalem Filmowym w Cannes i Monako a Grand Prix, ponieważ wszyscy są tutaj. Myślę, że to się udało a ludzie chcieli zobaczyć nową kolekcję Rafa Simons'a. To znaczy, że jest numerem jeden wśród projektantów na świecie! Cały czas bardzo ciepło o nim myślę "

Okazuje się, że Charlene i Maximę łączy bliska przyjaźń. 



"Maxima jest niesamowicie pomocna, jeśli potrzebuje pomocy z niczego. Pochodzi z Argentyny i przeniosła się do Holandii, miałyśmy podobny styl życia. Ona dawała mi rady, które zidentyfikowałam.


"Ona jest bardzo słodka i piękna. Rozumiem, jak musi to być trudne dla każdego, będącego w takiej sytuacji, gdy nie jest do tego urodzony, tak jak my.

***

Szczęśliwie żonaty: Księżniczka Charlene na zdjęciu z jej męża księcia Alberta II z Monako w sobotę

W sobotę książę i księżna  w Monte-Carlo Million Dollar Super Four  - mecz bokserski. 

W meczu uczestniczył także Luis - syn księżniczki Stephanie.

12 lipca Charlene była widziana w Portofino z przyjaciółmi.


***


Książę Filip i księżna Letizia udzielili audiencji w Pałacu Zarzuela.

 

Spódnica i sweter pochodzi od Hugo Boss.

letiziacardiganobraz

***



Pojwaiły się piękne zdjęcia Norweskiej Rodziny Królewskiej z niedawno urodzonymi 9. psiakami:




***



Pierre Casiraghi i Pauline Ducruet byli widziani na lotnisku w Nicei:

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy blog :)

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń