piątek, 9 sierpnia 2013

Charlotte i Gad na Capri


W magazynie Hola pojawiły się nowe zdjęcia Charlotte i Gada z wakacji na Capri. 


Z niemieckiego magazynu, może Bild ;)


***


Królowa Rania i król Abdullah spędzają teraz miłe wakacje w Nicei, gdzie spotkali się na kolacji z Nicolasem Sarkozym i Carlą Bruni. Ta czwórka już wielokrotnie była widziana razem na wakacjach.

Zawsze myślałam, że Sarkozy jest bardzo niski, ale król Abdullah Go przebił xD 

***


Księżna Mary wzięła wczoraj udział w Copenhagen International Fashion Fair. Więcej tutaj.

4 komentarze:

  1. Z jednej strony fajnie, że Charlotte będzie miała dziecko - ja życzę jej córeczki :), jednak dla mnie tak głupio, że nie jest mężatką... Mam nadzieję, że mnie coś takiego nie spotka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się to nie podoba, najpierw Andrea i Tatiana, teraz oni. Co by nie było są osobami publicznymi i może to głupie stwierdzenie powinni dawać dobry przykład... ;)

      Usuń
  2. fajnie by było gdyby miała córke tak piękną jak ona sama

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mnie jest osądzać bo co ja tam mogę wiedzieć ale mi się ten facet Charlotte w ogóle nie podoba...jakoś mi do niej nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń