środa, 6 listopada 2013

Co nowego u Charlotte ?



Kilka dni temu pojawiły się nowe zdjęcia Charlotte. Zostały zrobione w Monako.



Poród Charlotte ma nastąpić jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia. Możliwe więc, że Casiraghi postanowiła urodzić w Księstwie i pozostanie tam, aż do rozwiązania.



Zdjęcia zrobione jeszcze wcześniej:


Gad, chłopak Charlotte, udzielił wywiadu magazynowi People, w którym wspomniał także o swojej partnerce. Oto kilka fragmentów:

Ona jest inteligentną dziewczyną z wielkim poczuciem humoru. Mamy te same poglądy na życie. Kiedy jesteśmy gdzieś, ona pyta: "Widziałeś to? Co o tym sądzisz?". Wtedy zaczynamy wymieniać reakcje, co może trwać godzinami. 

Możemy rozmawiać na tematy związane z filozofią i robić głupie żarty. Oglądamy program telewizyjny, a Charlotte zawsze śmieje się ze mną nawet z najgłupszych dowcipów. Dla mnie to bardzo ważne, dzielimy razem wiele rzeczy i potrafimy rozmawiać na tematy poważne i błahe. Jestem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie - naprawdę jestem. Mam szczęście, że jestem z nią. 

O małżeństwie :

Może kiedyś, ale nie teraz. Moja mama zadzwoniła do mnie i powiedział mi: "Słyszałam, że zamierzasz się ożenić w 14 września" powiedziałem: "Co?". 

Poznali się przez wspólnych znajomych w 2011 roku i była to miłość od pierwszego wejrzenia
Nie mamy szalonej historii. To nie bajka. Najpiękniejsze historie są prawdziwe. Wcześniej byliśmy bardzo dobrymi przyjaciółmi. Jeżeli znasz kogoś jako przyjaciela przed związaniem się z nim, masz szansę go poznać, dowiedzieć się jaką jest naprawdę osoba. To stało z nami.

Gad jest uszczęśliwiony, że zostanie ponownie ojcem
Istnieje wiele radości i emocji. Jestem na takim etapie mojej życia, kiedy rodzina jest dla mnie bardzo ważna. 

O Charlotte

Jest dobrze i bardzo bardzo się cieszy, że zostanie matką. To będzie najlepsza matką na świecie, gdyż jest hojna i serdeczna. Ma wszystko co jest potrzebne, by być dobrą matką. Jest cenna.

Księżna Karolina:
Ma świetne poczucie humoru, ogromne! Myślę, że lubi moje dowcipy. Zawsze się śmieje. Charlotte odziedziczyła poczucie humoru po niej. Jej rodzina jest bardzo przyjazny i hojny.

3 komentarze:

  1. dobrze wyjaśnił wszystko z tym ślubem 14 września :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do konkursu :)

    http://ksieznakate.blogspot.com/2013/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. http://akceptujwszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń