piątek, 8 listopada 2013

Księżniczka Madeleine dla ELLE


Jak już pewnie wiecie księżniczka Madeleine za pozowała dla listopadowego wydania szwedzkiego ELLE. fotografie do czasopisma wykonał Marcus Ohlsson. Wydanie ma pięć różnych okładek, oczywiście z Madie, cztery, które są dostępne tylko dla prenumeratorów magazynu i jedną, która jest dostępny w kioskach.


Moim zdaniem Madie wygląda wspaniale na zdjęciach. Zobaczmy co miała na sobie ? 


Płaszczyk pochodzi z tegorocznej kolekcji Gucci.


Druga stylizacja, bluzka pochodzi od COS, spódnicę zaprojektowała Malene Birger, pasek Gucci.


Kolejna stylizacja, dla Madeleine wybrano sukienkę od Alberty Ferretti.


Buty i suknia pochodzą z najnowszej kolekcji Ralph'a Laurena:


Ostatnie zdjęcie, księżniczka ma n sobie sukienkę Lanvin, bransoletkę Chanel i wysokie szpilki od Louis'a Vuitton.


http://theroyalsource.blogspot.com/

10 komentarzy:

  1. Wygląda cudownie. Fantastyczne zdjęcia.
    Cieszę się, że wróciłaś... Dobrze znów tu zaglądać.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety brak czasu dał się we znaki w ostatnich tygodniach :)

      Usuń
  2. Ja również uważam, że wygląda bardzo ładnie - taka miła dziewczyna z sąsiedztwa :) Bardzo naturalna i zwiewna. Super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam gdzieś, że Madeleine spodziewa się dziewczynki. To potwierdzone info czy plotka?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisano o tym w Svenskdam trochę o tym czytałam, jeśli chcecie napiszę jutro o tym notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Informację potwierdziła również rzecznik prasowa dworu Anna Svennson

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj przepraszam, pomyliłam osoby, informację potwierdziła Annika Söderberg

      Usuń
    2. Tak ;) Ja się doczytałam, że rzeczniczka pałacu Karin Lennmor, już sama nie wiem, muszę to dokładnie sprawdzić ;)

      Usuń
  6. Notka będzie jutro rano, tak przed 9.00 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, to super:D
    I Estelle będzie miała dwa lata młodszą kuzynkę:)

    OdpowiedzUsuń