piątek, 20 grudnia 2013

Koncert z okazji 70 urodzin królowej Silvii

20131220-064851.jpg

Wczoraj w Oscarsteatren odbyła się Gala z okazji 70 urodzin Królowej Silvii. Zgodnie z zapowiedzą zebrała się cała rodzina, a nawet Sofia Hellqvist. Cały koncert zostanie wyemitowany w telewizji szwedzkiej 23 grudnia, a wszystkie zebrane podczas gali fundusze zostaną przekazane nowej fundacji królowej "Troska o dzieci".





Na tę okazję księżniczka Victoria wybrała białą suknię Malene Birger:


Księżniczka Madeleine postanowiła uwydatnić swój ciążowy brzuszek w koronkowej sukience Tiffany Rose:

20131220-065926.jpg20131220-065940.jpg

Nie zapominajmy o solenizantce. Królowa wyglądała olśniewająco w czerwonej sukni ( Ellie Saab ?)


Sofia Hellqvist tak jaki i księżniczka Madeleine postawiła na koronkę 

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia z uroczystości.Panie wyglądały pięknie,sukienki śliczne a panowie przystojni.Podoba mi się sukienka Sofii chociaż trudno mi jest wyobrazić sobie ją jako członka rodziny Królewskiej po prostu po tych sesjach zdjęciowych rozebranych nie pasuje na księżniczkę.Chociaż słyszałam,że zaręczyny tuż,tuż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie była do Niej przekonana, właściwie dopiero kilka dni temu zaczęłam ją postrzegać w innym świetle. Ktoś wkleił w komentarzu link do bloga o Niej i przeczytałam go całego, naprawdę bardzo fajny, polecam poczytać, można zobaczyć Sofię w innym świetle.

      Usuń
  2. Najbardziej podoba mi się kreacja Madeleine, taka idealna pod względem "dress code".
    Btw. widzę, że powstaje coraz więcej blogów o pojedynczych członkach rodzin królewskich. Czy ktoś zna jakiś blog (może nawet sam go prowadzi) ogólnie o brytyjskiej arystokracji? Nie tylko o Kate, królowej czy innych księżniczkach, ale o tych wszystkich baronach, hrabiach, itd. :) Mogę liczyć na czyjąś pomoc?

    OdpowiedzUsuń
  3. Victoria prześliczna jak zwykle, piękna sukienka i pelerynka.

    alessandra

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się sukienka Victorii, a tym bardziej ta futrzana narzutka. Natomiast Madeleine wyglądała pięknie, naprawdę kwitnie w ciąży :) Sukienka Sofii może i byłaby ładna, gdyby nie błyszcząca - moim zdaniem do koronki nie trzeba już nic dodawać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie mogę się doczekać relacji z wyjścia piątkowego gdzie cała rodzina Królewska była obecna:)

    OdpowiedzUsuń