wtorek, 3 grudnia 2013

Nowe zdjęcia Charlotte

Charlotte Casiraghi: Γυμνάζεται στον 9ο μήνα της εγκυμοσύνης!

Charlotte Casiraghi została zauważona w drodze na siłownię. Nie mamy niestety większej ilości informacji. Nie zapominajmy, że rozwiązanie zbliża się wielkimi krokami. Charlotte powinna urodzić jeszcze w tym roku.



 

Osobiście jestem pod ogromnym wrażeniem, Charlotte praktycznie w ogóle nie przytyła. 



EDIT:

Kolejne zdjęcia Charlotte, również zrobione w Monako:

 Etap ObrazekEtap ObrazekEtap Obrazek

5 komentarzy:

  1. znalazłam dziś jeszcze takie zdjęcie: http://25.media.tumblr.com/4152000d16d88a0ff45d99036819ee1e/tumblr_mx77c3Shrf1s6t5fio1_1280.jpg

    Rzeczywiście, pomijając dzidziusia, to w ogóle nie przytyła :) podobnie jak księżna Kate. Skoro chodzi do siłowni, zapewne ma specjalną dietę, dba o siebie to nic dziwnego, że wspaniale wygląda.
    A tak wgl to pasowałby do niej córeczka, nie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie je zauważyłam, zaraz dodam je do notki ;)

      Usuń
  2. Nareszcie ktoś z Monako! Dawno o nich nie pisałaś nawet w ich święto narodowe :) a muszę przyznać że to moja ulubiona rodzina książęca ;) Głownie z ich powodu odwiedzam Twój blog :)
    Mam nadzieje że to się zmieni :P Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Charlotte pisze regularnie, bardzo rzadko pojawiają się Jej zdjęcia, a o Charlene powstał blog, bardzo fajny i pisany regularnie, jego autorka, wkłada w Niego wiele pracy i dodaje informacje i zdjęcia, których ja nie znam. Nie fair byłoby powielanie informacji z innego bloga, szczególnie, że jego właścicielka na samym początku poprosiła mnie o pomoc ;)

      Usuń
  3. Monako to nie tylko Charlotte i Charlene ale i Karolina, Andrea i Pierre , Stéphanie i jej dzieci oraz Albert. Ale oczywiście masz racje że o Charlotte piszesz regularnie jeśli się pojawią jej zdjęcia :) O innych wyżej wymienionych bardzo rzadko piszesz a o Rainier i Grace to CHYBA wcale. Tak w ogóle to jest bardzo fajny blog i lubię na niego wchodzić :) jest to jeden z nielicznych blogów na którym mogłam czasem znaleźć informację o Monako :) a to jest jeden z książęcych rodów w których się specjalizujesz przynajmniej masz tak w opisie czego dotyczy ten blog). Mam nadzieje że nie zrazisz się tym co napisałam :) POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń