poniedziałek, 28 grudnia 2015

Wydarzenia ostatniego roku

Witajcie po długiej przerwie!

Nie było mnie tutaj od niespełna dwóch lat, które że względów prywatnych okazały się dla mnie bardzo ciężkie. Na szczęście wygralam z chorobą i mogę wrócić do swojej największej pasji.

Aż trudno mi uwierzyć ile wydarzyło się przez tevdwa lata. Jeśli mnie jeszcze kojrzycie z pewnością, że najbardziej interesowałam się księżną Charlene. Tak więc narodziny uroczych bliźniaków były dla mnie ogromnym wydarzeniem!!!!!

Na razie powoli powracam do codzienności i ucze się żyć w swoim domu na nowo, czy wrócę na bloga? nie wiem. Bardzo dużo po zmieniało się w blogsferze, co mnie pozytywnie zaskoczyło i nie mogę się doczekać, kiedy zabiore się za lekturę nowych blogów.

6 komentarzy:

  1. Miło widzieć, że wracasz. Czekamy z niecierpliwościa

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jaką chorobą?

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę dużo zdrowia i szybkiego powrotu do nas na bloga.Czekamy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. również czekam i mam nadzieję, że reaktywujesz ten świetny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się ze jesteś, blog był super i mam nadzieję, że będzie nadal. Masz dużo czytelników, czekamy na Ciebie. Najważniejsze że jesteś już zdrowa! I pamiętaj, co nas nie zabije, to nas wzmocni. Ściskam. Milka

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki, by udało Ci się spokojnie wdrożyć w nową codzienność. Mam nadzieję, że wrócisz na bloga. Jeśli nie od razu to powoli, ale sukcesywnie...:)

    OdpowiedzUsuń